Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Thursday, December 13, 2012

cuti2 malaysia = bercuti, berkahwin, berkhatan

assalamualaikum w.b.t

tawan2 sihat ke ?
semoga kita sentiasa di bawah rahmat kasihNya.

niat di hati nak hupdate 
kesah percutian kami baru2 ini. 
tade la baru sangat pon, dah sebulan yang lalu.
tapi...
masyaelahnya gambar2 takleh nak transfer masuk ke dalam PC.

kenapalah ye ?
dah sambung ke PC guna usb tapi bila bukak, 
folder gambar2 itu kosong sahaja.

sekosong lagu najwa latip.

aku pon tatau nak godek macam mana lagi.

kalau nak emel sume gambar2 tu, 
boleh je. 
tapi leceh.
bertambah dengan malas.

atau aku yang kejakunan tak reti nak buat macamana.

baiklah, 
nanti bila berjaya aku transfer gambar2 itu, 
aku citer la kesah percutian itu nanti.

cuti2 malaysia je pon. 
masih banyak yang belum diterokai.
pergilah bercuti !

sekarang ni musim cuti sekolah. 
dan aktiviti yang paling hot pada musim ini,
selain dari pergi bercuti,
adalah berhahwin dan berkhatan.

sebenarnya aku nak share
maklumat pasal berkhatan ni.

tapi...
tibe2 rasa macam tak best.
sebab bila aku google pasal berkhatan, 
ada terkeluar la pulak
gambaran yang tak sesuai untuk dilihat oleh umum.

kang time aku duk mencari2 maklumat
pasal berkhatan,
bos tibe2 muncul dari belakang
(bilik bos belakang meja aku),

terkeluar pulak gambaran yang tak sesuai itu,
maka akan berlaku pulak konflik di situ.

so, 
korang cari sendiri la ye. 
muaawwahahaa !!!

~ senangnya hupdate. 

silalah baca link dari wikipedia
pasal berkhatan itu kat sini

amaran sangat keras !
hati2 jika ingin bukak link di atas.


gempak tak amaran aku ?

selamat menambah ilmu di dada !


budak umor 10 tahun 
yang telah selamat dikhatankan - adik bongsu aku.
"tak sakit pon", katanya.









No comments:

Post a Comment