Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Tuesday, December 4, 2012

BESAR MUDAH NAMPAK

assalamualaikum w.b.t
salam sayang.

perasan tak paparan wajah blog aku ?

nampak tak kelainannya ?
besar kan ?


aku rasa paparan wajah blog aku 
yang sebelum ni nampak macam kecik sikit.

kesian pulak kat pembacaku sayang,
kang terbuntang biji mata nak membaca.

nak2 kalau entry yang aku membebel panjang berjela2.

aku pun kadang2 tengok keadaan 
paparan wajah blog jugak kalau nak membaca. 

kalau tulisan rapat2, satu perenggan sampai tujuhbelas baris,
penat mata aku yang separa bundar ni nak habiskan bacaan. 

tambah2 kalau tulisan yang kecik comey lotey.

so, 
aku dengan rasa ambil berat 
mengubah paparan wajah blog aku.
agar pembacaku sayang tak rasa penat mata 
untuk membaca dan terus membaca cerita ceriti aku
dalam blog ni.

korang suka tak ?

suka kan ? 

suka ke tak suka ke,
korang kena suka jugak.

^^.

salam sayang.


4 comments: