Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Wednesday, December 5, 2012

aku gerammm !!!


assalamualaikum w.b.t
sambutlah salam sayangku ini...
(puitis).

aku geram sebenarnya.
kenapa la macam ni.

ishkkk...
geram betol !

geram tapi bukan sakit hati.
tapi hati tengah geram nih!

geram kat sorang budak ni.
dah lama dah sebenarnya.



sape tak geram tengok muka bulat macam ni.
boleh pulak pose mesreee...
(sila baca macam gaya bob mesra af).



muka tak sempat lemparkan senyuman.
ayah pulak terlebih senyum.
ayah nampak comey la pulak.



membulatnya muka.
memang sangat geram !

boboy yang ensem tu sepupu novya - abang yayan.
sama tahun beza bulan.

tapi...
kenapa novya juga nampak macam seorang boboy ?




uihh...
muka tu kalau dapat cium banyak2 best2.

kenapa muka budak time tido lena nampak comey sangat ? 
itu yang selalu buat aku geram !

lena diulit mimpi ngan ayah su.
piya tu...



berbuat baik sesama insan, dan hewan.
sangat pengasih dan penyayang.
walaupun kucing itu hanyalah seekor/sebuah patung.



wwwwaaaaaarrrrggghhh !!!!!!!

♥‿♥
(wild screaming).
saya minat gile kat awak.
tolonglah !

comey sangat2.



geram ! geram !










ololo...
mintak pelok sikit !



ilmiah sangat buku pilihan kamu nak.
(mata ke atas, tangan di dada)



caption sama seperti di atas.



peminat buku.





tak sabar nak balik keje.
nak pelok ketat2, 
nak cium banyak2 budak nih.

aku geraaammm !!!


gambar dari 
disember 2011
januari - april 2012.


No comments:

Post a Comment