Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Saturday, August 25, 2012

Ke mana kau menghilang

Apa yang hilang ?
Alhamdulillah tiada sesuatu yang berharga hilang.

Mood aku nak hupdate blog je hilang.

Bukan kerana raya sakan, sampai tak hingat donia.
Tapi, mood hupdate tu tak datang2.

Bukannya tade masa.
Masa sangatlah ada.
Lagipun raya tahun ni aku banyak habiskan masa kat rumah je.
Tapi bukannya ada orang datang beraya pon.
Aku anak beranak je.
Terperap di rumah gara2 novya yang meragam, macam tanak raya.

Baru je nak mulakan muqaddimah, konon nak hupdate blog la kan...
Baru type baris pertama untuk ayat pertama,
ZzzzzZzZz...

Bijik mataku yang 1/2 bundar mula terasa berat.
Kelopak mataku rasa nak tertutup.
Mula mamai dan jejari 3/4 runcingku ini dah tak mampu lagi menari2 di atas keypad sesentuh.

Makanya baiklah aku tak payah hupdate dari aku hupdate dalam keadaan separa sedar.

Omaigosh !!!
Esok dah start keje.
Waaaaaaa!!!!!
Nak cuti lagi.  Nak cuti lagi ! Nak cuti lagi ! Nak cuti lagi !

Sambung cuti seminggu lagi boleh boss.....???
(kaki kipas bos ke ?)

No comments:

Post a Comment