Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Monday, April 1, 2013

hai, lama tak jumpa.

Assalamu'alaikum w.b.t

Hhhaaiiii... (sambil lambai2 tangan, buat muka comel).
Saya suchi, ini blog saya, embunsuchi !

saya rindu tak waras blog saya ni.
(perlu guna perkataan tak waras bagi menggantikan
perkataan gileerr... membiasakan diri. 
bagi mengelakkan terguna kata2 tak elok depan ananda).

ishk... lama betol rasanya tak mencurah idea2 indah dari minda mudaku ini.

idea ada tapi nak mencuri masa untuk 
hadap pc dan mencurah idea2 dari minda mudaku, 
agak tak de.

bunyi macam hidup penuh aktiviti.
kurang lebih macam hectic giteww...

masa senggang di opis tak mampu nak diisi untuk
hupdate blog.
ada saja kerjanya, dan tak sempat nak fokus 
untuk satu2 entry.

minggu lepas, 3 hari pergi kursus.
aku peserta yang bagus, 
jadi aku sangat fokus dalam kelas,
tade masa nak online2.
eccecceehh... statement perassan ye. 

nak hupdate time kat umah,
memahamilah. 
komitmen keluarga dan rumah selalu mengekang.

ouh ye,
percayalah,
itu semua adalah alassssaan.

sekarang penyakit malas aku dah datang balik. 
so cukup sampai sini saje lah aku membebel.

oh ye,
suchi cotton scarf sentiasa mengalu2kan 
kedatangan pelanggannya.

dan sekarang, dengan setiap pembelian 3pcs dan ke atas, 
korang akan dapat 1 sticker ommey2 
dari suchi cotton scarf. 
terhad ye.

so cepat2  cekau mana yang berkenan =)


hhhaaiii !!! inilah saya =)


hhaaaiii !!! 
ini saya dan ananda saya.
dan saya sedang rindukan dia =(


* tahniah kepada aku kerana berjaya consume dust collagen tojours skin 
dengan teratur. 



No comments:

Post a Comment