Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Sunday, March 17, 2013

refeeding collagen dust - betol2 refeeding

Assalamu'alaikum w.b.t 
insan2 cantik dan segak. 
semoga rahmat dariNya tak pernah putus untuk korang =)

have you had your yogurt today ?
plus pure collagen dust.


dah setahun (betul ke setahun ?) aku beli toujours pure collagen dust
dari hanis zalikha.
dan masih banyak lagi rupanya. 
tak berapa luak.

nak tau rahsianya ?
jangan guna. simpan baik2 dalam bekas,
so tahan lama dan tak cepat habis.
heeehe...

baiklah, 
salah satu faktor kenapa aku tak berapa 
lekat mengambil toujours pure collagen dust, 
adalah kerana aku lupa dan kerana packing nya.

seperti yang korang dah selalu tengok ,
botolnya kan agak besar dan gedabak
berbanding isi dalamnya.

jadi aku cadangkan kak nani atau hanis 
boleh cari bekas yang lebih kecik untuk packing collagen dust ni.

yang penting, 
bila dah kecik, senang nak bawak.
sumbat je dalam beg kecik, hinggakan tidak terasa membawa apa2. 
cewaahh...

gambar di atas adalah berkaitan.
aku cuba menginovasikan dan mengkreatifkan diri 
dengan memikirkan macamana nak memudahkan aku bawak 
collagen dust ni supaya aku boleh amik anytime
bila aku ingat. =p

so, kebetulan aku adalah insan pengumpul, 
jadi ada la bekas esen vanila yang cenonet dan comel yang aku simpan, 
just in case.
dan akhirnya case itu tiba.
berguna jugak beliau untuk aku isi collagen dust.

yang penting boleh bawak kemana2 bersama2.

oleh kerana aku insan yang lemah dengan ingatan,
jadi ada masanya ingat ada masanya tak ingat.
bila ingat aku tambahkan collagen dust dalam makanan/minuman aku.
bila tak ingat memang tak tambah la.
point yang aku nak sampaikan ialah, 
bila benda tu kita bawa bersama2 dengan kita,
bila kita perlu, ia sentiasa ada, jadi ia mudah.

hermmm.. paham tak ?

so, sekarang aku betul2 refeeding toujours pure collagen dust.
semoga istiqamah =)






No comments:

Post a Comment