Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Tuesday, February 19, 2013

Jemput Like dan beli belah di Suchi Cotton Scarf

Assalamualaikum w.b.t
Salam kasih sayang sekali lagi untuk korang di hari ini.

dengan rasa rendah diri dan berbesar hati,
aku nak jemput korang untuk 
page baru aku.

tudung koleksi dari zorascarf.
aku adalah dealer sah zorascarf.

tudung2 yang dijual insyaallah cantik dan mudah digayakan.
yang penting size adalah bidang yang lebar. 
so, senang nak belit dan hasilnya masih lagi labuh menutupi dada.

corak dan design jugak adalah menarik dan tomei2...

jom like 

dah like tu, 
janganlah segan silu 
untuk membeli belah ye.

masih baru dan masih rapuh lagi sebenarnya.
semoga aku sentiasa bersemangat dan takkan mudah putus unser.



terima kasih daun keladi =)

4 comments:

  1. samela..sye pun bru blaja2 biz on9 nie..jual produk sophie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti ada masa insyaallah saya melawat blog syaqirin ye. thanks.

      Delete