Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Wednesday, November 28, 2012

durian crepe delivery sedap & entry yang tak sedap

assalamualaikum w.b.t 
salam sayang saeng sobat sekalian.

(best pulak tagline maria elena : 
~ assalamualaikum... tak jawab berdosa, kalau jawab sayang...~
- ayat mengorat.

^‿^

seminggu ni aku tatau la apa yang tak kena dengan otak aku.

asyik terbantut je bila nak hupdate blog.

termenung 47 saat menatap pc.

lepas tu sambung buat kerja.
ada masa terluang jenguk balik blog.
dan sambung termenung 67 saat.

dalam otak berkata,
" apa aku nak bebelkan ni?"


mood nak membebel tak berapa nak ada sekarang ni.
rasa macam, tade apa nak diluahkan.

rasa macam nak telan semuanya.
kemam2 lepas tu telan.

macam makan durian.
nak telan semuanya.
tapi tu kalau durian yang sedap.


kadang2 diam itu lebih baik.
dari bersuara tapi isinya kosong.

kan ? 


nak habiskan satu entry ni pon
makan masa 3 jam.

biasanya jari jemari aku
yang 3/4 runcing ni laju je 
menujah bijik2 keyboard.
selari dengan idea yang mengalir
dari dalam otak yang 
mencurah2 bagaikan hujan yang turun.


sekian sahaja untuk hari ni.

hupdate paling tak best penah aku buat.
sowri.


* durian crepe sedap rupanya ye...
^_^

nak order ?
jika anda berada di sekitar bandar kota bharu,
leh call nombor ni.
siap delivery lagi hokkeeyyy...
(terms and condition apply - tiada caj dikenakan)

017-9845248
-nik

aku dapat nombor ni pon dari memberku khadijah jugak...

oh ye,
harganya RM 10.00 untuk 6 biji.


senang jugak sebenarnya nak buat durian crepe.
(statement berbaur berlagak).
tak de la, 
aku try google resepi,
nampak macam mudah je.
macam nak buat kue ketayap.

cakap senang la kan.
ce buat nak tengok jadi ke tak !

bilakah aku akan rajin 
untuk mencoba buat durian crepe sendiri?

nantikan...

sponsor by umi papa
temkiu sayang2ku.



sangatlah sedap.

durian ni telah selamat di ngap oleh aku.
dan bukanlah dibeli untuk dibuat durian crepe.



sedap.
lembut dan gebus.
walaupun crepe nya nampak macam nak koyak.
rupa bukan penentu kesedapan =)


telah di ngap oleh aku.

dan durian crepe ini bukanlah hasil air tanganku.
ni adalah durian crepe yang aku beli via delivery.

call nombor di atas jika anda berminat.
hanya untuk kawasan kota bharu
dan sewaktu dengannya.









No comments:

Post a Comment