Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Sunday, January 13, 2013

laporan mingguan januari 2013

assalamualaikum w.b.t
salam sayang untuk korang.

13 hari tak hupdate rasa macam sebulan, 31 hari.
nak menjengah blog korang pon kurang sempat lagi ni.

awal tahun yang agak sibuk.
sibuk ?
aku sebagai orang yang sibuk ?

bukanlah sibuk sangat. 
sebab suami aku cakap perkataan sibuk hanya sesuai untuk orang yang betul2 sibuk.

aku bukanlah betul2 sibuk pon.
minggu pertama di tahun 2013,
capaian internet kat opis sangat mangkuk tingkat.

so, 
untuk menghupdate blog memang tak besh.
kejap2 ok, lepas tu terus tak ok.
sampai la waktu balik.
lagi pun,
aku perlu dahulukan tugas sebagai kuli kerajaan terlebih dahulu.

minggu ke2 2013,
aku bercuti.

walaupun hati tak berapa nak ikhlas dengan percutian ini.
(tapi dah ikhlas dah. sebab kalau tak ikhlas, sia2 saja pengorbananku ini.
lillahita'ala).

bukanlah bercuti sangat pon.

sebagai isteri yang baik,
maka kita perlu mengutamakan suami.
baik tak statement isteri ini ?

suami aku kena gi kursus kat sungai buloh, 
so suami aku ajak gi jalan2 putrajaya.
(putrajaya memang pebret place.
sangat2 suka.)

minggu ke3 2013
dah masuk kerja balik. 
capaian internet pon dah ok.

so mampulah luangkan masa kejap meluahkan rasa hati 
dalam blog kasih sayang untuk novya ini.

tapi aku taleh nak berlama kat sini. 
perlu selesaikan tugas yang masih belum selesai.
dan memang takkan selesai2.

ada saja kerjanya.

misi utama hari ni nak setelkan LNPT, via Hrmis.
yang sentiasa bermasalah sejak kewujudannya.

good luck untuk aku. 







2 comments:

  1. dop lagi. hebat key?
    sangat lerey. tamboh2 pakai hrmis. lagi la lerey.
    ore lain nk wat majlis APC doh.

    ReplyDelete