Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Thursday, July 26, 2012

Jom Shopping di Zalora

sedap je sebut perkataan Zalora. 
kalau nak buh kat nama anak pompuan hagak2 boleh tak?
tapi kena kaji selidik dulu maknanya tu.

dah 2 kali aku soping kat Zalora.
kali pertama soping baju novya.
3 helai sekali rembat. 


sign up emel korang, then diorang akan hantar voucher bernilai RM 20.00.

sebenarnya aku tergoda dan terpedaya dengan tawaran voucher tu.
kena beli belah dengan harga RM 80 ke atas baru boleh guna voucher tu.
tapi boleh campur2 la. 
macam beli biskut raya pulak. 
"3 10, boleh campur2 !"

banyak pilihansssss.
yang best kasut2 yang cantik2.
minah2 stiletto memang akan rambang mata la.
hajat aku memang nak beli kasut la kan, 
tapi akibat kerambangan mata yang serius,
aku tukar hajat dihati ku itu kepada
membeli baju untuk novya terchenta.

untuk kali yang kedua ni,
dorang bagi voucher pulak lagi sekali.
baik ati nya dorang nak habiskan duit aku.
huuhu...


surprise la sangat kan?
bukak2 emel ada orang bagi voucher free.
dah dasar pembeli belah tegar, 
pantang tengok promosi murah2/murahan,
mesti terguda.

kali ni aku beli baju untuk novya.
novya lagi....
tape la. 
segala2nya untuk novya.

shipping percuma,
harga dah termasuk tax.
shipping dalam 1-2 minggu.
tapi hari tu aku dapat dalam 5 hari kot....

selamat bersoping di Zalora !

* memula aku kenal Zalora masa baca entry si Hanis Zalikha


No comments:

Post a Comment