Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Sunday, September 25, 2016

you can't get rainbow without rain =)

Ampun aku Ya Allah
Kerana telah jauh dari mu
Himpun aku Ya Allah
Bersama yang dikasih oleh mu

Namun ku tak upaya
Berada didalam Nerakamu
Namun ku tak upaya
Untuk syurga firdaus mu

Penghujung yang pasti menunggu
Akhirkan aku dengan beriman padamu

Ya Allah Hu Ya Allah
Istajib dua' ana
Ya Allah Hu Ya Allah
Istajib dua' ana

Bantu aku Ya Allah
Permudahkan setiap langkahku
Bimbinglah aku ku tak mampu
Berdiri dan bernafas tanpamu

Cinta hanya untukmu
Cinta hanya milikmu
Ku ingin dan ku memohon
Rahmat mu

Penghujung yang pasti menunggu
Akhirkan aku beriman padamu

Ya Allah Hu Ya Allah
Istajib dua' ana
Ya Allah Hu Ya Allah
Istajib dua' ana

Tanpamu Siapalah Aku
Jatuhnya aku Bangunnya Aku

Ya Allah Hu Ya Allah
Istajib dua' ana
Ya Allah Hu Ya Allah
Istajib dua' ana

aamiin ya robbal a'lamin...

terlalu banyak rahmat kasih sayangmu pada kami.
terlalu. melimpah2 tanpa pernah putus.
tak pernah kami dilupakan.

kami sedar ujianMu ini adalah rahmatMu buat kami. 
hikmahnya terlalu indah. 
kerdilnya diri ini. 
betapa kami rasa tidak selayaknya kami dikasihi. 
kerana kami terlalu banyak menzalimi diri kami sendiri.

hanya padaMu tempat kami bergantung. 
bermohon harapan dan petunjuk dalam menghadapi ujian kehidupan. 

kami memohon hidayahMu ya Allah. 
kekal, dalam hati kami.
hingga tiba masa untuk pergi. 

mak sayang pelangi2 mak =)


No comments:

Post a Comment