Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Wednesday, November 30, 2011

seperais ke?

adakah jika aku memiliki ipad, maka aku akan ada lebih masa untuk aku hupdate blog aku? 
adakah jika aku memiliki ipad, maka aku akan ada lebih peluang untuk aku hupdate blog aku?
adakah jika aku memiliki ipad (2), maka aku akan lebih banyak menghupload gambar2 dalam blog aku?
adakah jika aku memiliki ipad, maka aku akan ada lebih banyak waktu untuk aku berjalan2 ke blog2?
adakah jika aku memiliki ipad, maka aku akan menjadi blogger yang lebih berdidekasi?
adakah jika aku memiliki ipad, maka aku akan menjadi blogger yang bakal berjaya? (berjaya ke..?)
adakah perlu aku memiliki ipad?

dan sebenarnya....
ipad ni bukanlah termasuk dalam wishlist aku (tp andai memilikinya, bagus jugep).
ia merupakan wishlist en. suamiku yang dah lama berkepuk.  
dan sebenarnya aku merasa sangat bertanggungjawab untuk menyempurnakan wishlistnya itu.
bertambah2 dengan rasa berdusa kerana tak penah memberikan adiah sempena hari keputeraannya. 
huh, kudukut btol (as i mentioned before di sinun).

tapi masalahnya, bila aku gitau beliau yang aku nak belikan ipad itu, beliau akan berkata, tak payah la.  
kerana beliau seorang yang sangat berfikir panjang. tidak seperti aku, kontot fikirannya. hiiii
tapi...
time aku berdoit ni (macam kayo je sekarang bunyinya), bek aku belikan. sebelom duit yang sekali seumur hidup aku dapat ni, kehabisan dengan sensaje, kerana wishlist aku lagi panjang dari yang disangka. hahakahaakkk!!!

so, meh beli ipad itu dengan seperaisnya.... shipping straight to him =)
sekali sekalam buat kejotan ok what? 
agak2 romantis tak gitu?

bintang kecik: entry ni dah tak berapa seperais sebab en.suami dah baca draft. hampes  =/

No comments:

Post a Comment