Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Thursday, May 9, 2013

The May The Merrier

Assalamu'alaikum w.b.t
semoga semua bahagia dan diberkati Allah.

tido, bangun tido, tido, bangun tido, tido, bangun tido,
eh, dah masuk bulan mei ?
very the lajusss detik berlalu.




dan, bulan mei memang best.
sebab birhday aku pada bulan mei.
dan sangatlah meriah lagi dengan hari ulang tahun 
insan2 hebat di sekeliling aku.
dalam family aku, 
paling ramai yang lahir pada bulan mei.
member kat ofis pon, termasuk bos,
lahir bulan mei.
kawan2 pon ramai jugak yang lahir bulan mei.
and ada jugak yang tarikh sama dengan aku.
sangatlah meriah bulan mei.



mei tahun ni bertambah lagi meriahnya dengan 
Pilihanraya Umum 2013
bagi negera Malaysia yang kucintai.



bertambah2 lagi meriahnya bila 
PRU 13 merupakan kali pertama aku layak mengundi.
yeeaahaa !!!
05052013 tarikh keramat, 1st time aku memangkah. 
hehehe...

dengan bangganya aku dah berjaya laksanakan tanggungjawab 
sebagai pengundi.
semoga calon yang aku pilih tu akan laksanakan tanggungjawabnya dengan baik.
dan semoga Allah memberi ganjaran pahala atas apa yang aku buat ni =)
begitu juga dengan korang. 
okess...

bertambah2 lagi meriahnya 
sebab kitorang (me & my family) nak gi jalan2 ke penang.
sebab, adindaku sayang dapat sambung study di matrix penang.
so sambil menyelam kita tangkap ikan.


may,
please be good to me =)












4 comments:

  1. oh umbim.sy baru teringat ko besday awk.sori sahem.happy belated.sy sokmo tukar awak nge besday ujam.awk 3 ujam 20 ke?haha.jgn mare..happy birthday..kalut nk ngundi keh..
    eh kakak blh matrix ko.bijokk.mesti akaun blh A ni.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu... baru nok ngaju.
      semangat dooh duk ngepeng la tu.
      cito2 kakak nok jadi akauntan benna. hehehe

      Delete
  2. halos jgn ngajula.sy tertukar nge sumjam.ingatke 20.
    pah blh hadioh gpo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. yelah... yelah...
      hadioh tok tahu duk mano lagi eh.
      nok mitok lebih2 takut ore maroh.

      Delete