Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Saturday, September 15, 2012

kesah cinta sejati. lagi.

malam ni aku cuba nak abiskan pembacaan entry2 dalam blog abil4fauziah. 
ala, kesah cinta sejati yang aku cakap tu.

entry ni buat aku sebak sampai nanges. 
hohoho.... betol...
novya heran jap, tengok mak tiba2 kua air mata.

aku dapat rasa kesyahduan bila tengok video lam entry ni.

en. abil sedaya upaya untuk berikan yang terbaik untuk kak gee.
bertuah kak gee, en.abil pon bertuah sebab dapat jaga kak gee sebaik2nya.


kita yang tengok je boleh la kata macam2 kan.
jika kita sendiri yang hadapi ?

mereka yang hadapi sendiri, lagi berat bebanan yang ditanggung

tabah sungguh hati suami ini.
ya allah, kembalikanlah nikmat kebahagiaan kepada pasangan ini.
amin...


dalam sibuk2 menjaga kak gee dengan rapi, sempat lagi en. abil follow dan bagi komen lam entry aku.
aku sangat hargai dan tak mengharap untuk dapat respon dari en. abil.
sebab yang utama, perhatian kepada kak gee adalah lebih penting.

pape pon mekaseh ye.
*tinggal sikiiiit je lagi nak abis, novya pulak meragam. gatal lagi, nanges la, nak tocang rambut la, nak main bola la... macam2...nak perhatian mak la tu...


No comments:

Post a Comment