Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Wednesday, June 5, 2013

homestay penginapan klasik di pulau pinang - sangat disyorkan

assalamualaikum w.b.t
wahai si cantik manis, si kacak perkasa.

hummmakkaiihh...
lamo betol rasa tak membelek blog ni ha.
dah berdebu bersawang ni.
terbatuk2 aku. 

hahaa !!!

maafkan aku.
bukan sengaja aku nak menyombong.
tapi sejak akhir2 ni penyakit aku kembali menyerang.
penyakit M yang bilamana ia menyerang,
pasti akan mengganggu gugat produktiviti hidup aku.

baiklah, 
sila terima alasan di atas dengan hati terbuka ye.

entry kali ni aku cuma nak kongsi maklumat 
yang mungkin berguna untuk sesapa yang memerlukan.

sape2 yang mencari homestay area kepala batas,

aku sangat mengesyorkan.
bak kata mat salleh,
highly recommended.

rumah cantik, 
 rumah lama. 
since 1960 something.

sebab tu aku suka =)
mengimbau nostalgia gituww...

ruang tamu ada penghawa dingin.
bilik tidur 2 buah - dua2 ada penghawa dingin.
and kat ruang tamu ada disediakan katil jugak. 
korang tengok la sendiri gambar kat blog dorang ye.
dalam blog tu complete dengan maklumat yang perlu.

aku tertarik untuk menginap kat sini
sebab dekat dengan matrikulasi pulau pinang, 
tempat adik aku nak daftar sekolah.

nasib baik jugak aku book awal,
so tade la sakit kepala nak memikir nak 
tido kat mana bila sampai kepala batas.

masa kitorang duk berguling2
merehatkan badan,
ada 2 buah kereta singgah.
katanya sedang mencari rumah untuk menginap.






sesampainya kami, 
cari2 tuan rumah, rupanya rumah tuan rumah ni kat belakang homestay ni je.
tapi tak berjodoh untuk berjumpa sebab dia
pergi menghantar anak dia daftar matriks kuantan.


acara perasmian bukak kunci rumah. 



siap dengan radio lagi tau.
yang bagus, 
 rumah ni disewakan hanya 
kepada muslim sahaja. 

nostalgia sangat bila jumpa tingkap macam ni. 


ayah aku dah macam peguamcara. 
siap dengan file terkepit bawah keti dan berbaju putih seluar hitam.


baiklah,
itu saja untuk hari ni,
semoga ianya membantu kalian semua ya.

XOXO









No comments:

Post a Comment