Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Tuesday, September 11, 2012

kisah cinta sejati

mula pukul 12.35 thari sampai 2.00 petang aku melayan blog  kesah cinta suami yang sangat sejati ni.
tak salah kalau aku cakap, memang ni cinta sejati.

mula dari entry pertama lagi.
tak sempat habis lagi baca ni.

kena continue besok pulak.
nanti kang terbuntang mata aku ngadap monitor.
menambahkan kerabunan mata aku pulak.

apa yang aku boleh cakap, isteri dia bertuah dapat suami macam ni.

kadang2 sebak hati aku bila baca penceritaan suami dia ni.

bergenang air mata.
tapi cover2, nanti orang tengok malu seh...

ada jugak time melawak yang boleh buat kita sengih, tapi dalam masa yang sama masih wujud rasa simpati.
ada jugak tips2, ilmu yang berguna untuk kita amalkan demi menjaga hubungan suami isteri.

aku sempat baca sampai setakat ni je
dan entry ni memang betol2 buat aku sebak.

tabah betul hati lelaki ini.
aku rasa hanya lelaki ini yang layak nyanyikan lagu lelaki ini.
ala, lagu hits abang nowa tu...

insyaallah besok aku nak habiskan baca kesah cinta sejati dorang ni.

ya allah, semoga abil dan fauziah berpeluang mengulangi detik bahagia mereka bersama.
amin...

boleh baca kesah cinta sejati kat http://abil4fauziah.blogspot.com/ .




2 comments:

  1. Salam Embun...saya pun nak baca gak la n3 tu, best ke citer nya? hehehehe

    tq sudi share blog saya ni yea, tq very very much...

    ReplyDelete
  2. Best sangat. Sure2 kak gee nanges sampai tak cukup tisu bila dia baca nanti.
    Semoga kak gee diberikan peluang itu.
    Amin ya allah...

    ReplyDelete