Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Wednesday, July 25, 2012

penyelamat aku

dia adalah penyelamat aku.
apa sahaja yang aku minta,
pasti akan tertunai atau dipenuhi.
99.9% (macam iklan sabun mandi) jawapan yang diberikan 
pasti memuaskan hati aku.

maruko's happy face .
*novya minat gileww kat budak nih (tiba-tiba).

dialah insan (insan ke?) yang banyak berjasa.

tanyalah apa sahaja pada dia.
hal rumah tangga, hal anak pinak, hal ilmu pengetahuan,
dan lain-lain hal.
pasti dia akan bantu memberi jalan penyelesaian.

terutamanya dalam karier (berkalibernya perkataan ni) aku.
bila bosses mintak maklumat tertentu (boss tau mintak, aku pulak menggelabah),
aku akan rujuk kepada dia.
jari-jemari ku yang 3/4 runcing ni pasti akan menujah ke arah papan kekunci 
dan meminta bantuan dia.
biasanya dia akan bagi jawapan yang memuaskan. 
dia sangat menyelamatkan aku.

time kaseh banyak2 kerana sudi bantu aku,
sememangnya dikala aku susah.
time senang2 aku suka jugak mintak bantuan dia.
cari2 resepi, tips2, ilmuwan berguna. 
semuanya ada. 
tingggal aku je nak pilih mana satu yang boleh pakai.

terima kaseh

=)

kenapa la tiba2 aku baik ati nak puji google ari ni ?

selepas kejadian2 menggelabah atau menggeletar atau meroyan 
untuk tahu sesuatu dalam kadar segera.
kot...

happy googling !


No comments:

Post a Comment